Today.ua

Великі черги, втомлені пасажири та сумні діти: Алла Мазур поскаржилася на колапс в аеропорту “Бориспіль“

Алла Мазур стала свідком неприємної ситуації, що утворилася в аеропорту "Бориспіль". Ведуча обурилася якістю обслуговування та небажанням відповідальних за це людей робити будь-які дії.

В Україні не лише звичайні громадяни, а й зірки постійно скаржаться на перевізників. Під гарячу руку потрапляє не лише Укрзалізниця, а й авіалінії. В особистому обліковому записі у Фейсбук успішна українська ведуча Алла Мазур обурилася тим, що через неправильну організацію роботи на паспортному контролі організувалася неймовірна черга.

У приклад телезірка навела європейські країни, де в такій же ситуації, щойно з кількох рейсів збирається безліч пасажирів, виводять додаткових прикордонників та відкривають кілька додаткових вікон, щоб питання з чергою вирішилося якнайшвидше. Люди у формі спрямовують людей до вільних вікон і намагаються вирішити колапс.

"І ось — головні авіадвері Києва. Велкам додому! Втомлені пасажири, як оселедці в банці. Діти нудьгують і плачуть. Батьки намагаються їх розважити. Ні про яку дистанцію на порозі чергового сплеску пандемії не йдеться! Але мої земляки цивілізовано мовчать і терпляче вперед: зі швидкістю черепахи", - зауважила Алла Мазур.

За її словами, з довгого ряду паспортних кабінок працювали лише три. Звернення до уповноваженої особи, врегулювати питання, не дало жодного результату. Реакції – нуль. Телеведуча обурилася таким ставленням до власних громадян та обіцяла передати скаргу до відповідних органів.

"За великим рахунком, таке регулярне "маринування пасажирів" це, по-перше, злочин перед людьми: тому що порушуються всі епідемічні правила, і пасажирів просто провокують на близький контакт. По-друге, дуже погана презентація країни. Фактично антиреклама. А головне – приниження та зневага до своїх співгромадян", - наголосила Алла Мазур.

Нагадаємо, Укрзалізницю звинуватили в обмані пасажирів: як українців змушують переплачувати за квитки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ