Today.ua

У Мережі жорстко розкритикували новий логотип “Євробачення-2022“: Італія обіцяла пояснити дивний дизайн

Організатори світового вокального конкурсу "Євробачення-2022" продовжують активно готуватись до шоу. Італія, яка завоювала право провести 66 свято музики, представила його новий офіційний логотип. Проте шанувальники шоу розчаровані.

Фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2022" проходитиме в італійському Турині. Найталановитіші виконавці у світі вже активно готуються взяти участь у святі музики та здобути перемогу. Шанувальники сучасної музики та вокалу з нетерпінням чекають на початок чесної боротьби. Тим часом у Турині представили новий логотип і слоган, під яким відбудеться 66-й пісенний конкурс.

"Одним із найочікуваніших аспектів будь-якого пісенного конкурсу "Євробачення" є візуальна ідентичність і те, як вона пов'язана з містом-господарем та шоу, яке вони хочуть показати. Ми раді представити логотип Turin 2022", - повідомляється на офіційному сайті "Євробачення".

Користувачам Мережі офіційний логотип "Євробачення-2022" не сподобався. Люди з різних куточків земної кулі пишуть: "Логотип жахливий", "Найгірший логотип за всю історію конкурсу", "Мабуть, що не морочилися", "Я вибачаюсь, що це?", "Я засмучений".

І лише деякі відзначили, що новий логотип "Євробачення-2022" їм сподобався. Організатори пісенного конкурсу також оприлюднили гасло, під яким пройдуть усі етапи "Євробачення-2022" – це "Звук краси". В Італії на шквал критики заявили, що в понеділок, 24 січня 2022 року, пояснять, що послужило натхненням для створення такого незвичайного логотипу.

Нагадаємо, у фіналі конкурсу "Євробачення-2021" у Роттердамі український гурт опинився у п'ятірці найкращих.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ