Тіна Кароль під час карантину, як і більшість артистів, залишилася без свого основного заробітку. Однак, не тільки концерти, як виявилося, годували українську зірку. Ніякий локдаун Кароль не страшний, бо вона є успішною бізнесвумен, у якої власний бізнес.
Тіна Кароль виступає амбассадором відомого бренду ювелірних прикрас, а нещодавно навіть випустила власну колекцію "ювелірки", надихнувшись, за її словами, квітами з власного саду.
Співачка також запустила власну колекцію шапок в колаборації з маловідомим молодіжним брендом.
У 2017 році Тіна випустила свою іменну червону помаду під власним брендом ТМ Тіна Кароль, а в 2019 році артистка презентувала ще й власний парфум Tina by Tina Karol. У той час, як багато магазинів закрилися, в розпал локдауна українська зірка відкрила власний інтернет-магазин аксесуарів і взуття, де крім авторських речей продаються воскові свічки і навіть захисні маски для обличчя. Тіна Кароль співпрацює з українськими брендами Dream team і Kachorovska. Весь дизайн аксесуарів та одягу Тіна Кароль розробляє самостійно. Одна з лінійок її одягу була присвячена релізу альбому співачки "Знайти своїх". До колекції увійшли біло-персикові футболки, худі з принтом тай-дай і з зображенням скульптури Тіни і фразою з альбому Кароль - "Знайти своїх". За один корпоратив Тіна Кароль заробляє від 20 до 25 тисяч доларів. Скільки грошей приносить їй продаж одягу і прикрас, невідомо, але півроку тому народна артистка купила собі два гектари землі в Карпатах вартістю близько 100 тисяч доларів, а отже вона може собі це дозволити.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, напередодні Різдва Тіна Кароль представила своїм підписникам нову маску в Instagram зі своїм зображенням в образі Діви Марії.